2011. október 14., péntek

Az első dolog az volt, hogy ...

Vigyünk végre egy kis életet ebbe a blogba. 

Emlékeztek még rá, hogy milyen volt mikor megtudtátok, hogy sikerült, bekerültetek a csapatba és utazhattok Hollandiába? Kinek mondtátok el először? Mit csináltatok?

Mi egyre jobban izgultunk, ahogy közeledett a döntés napja, én nem mertem megnézni a Tempus honlapját, halogattam, reméltem Juba-Nagy Ágnes tanárnő bátrabb lesz mint én. Bátrabb volt, megnézte, majd felhívott és ugrándozott örömében. Székely Éva tanárnővel még a suliban voltunk, nem igen mertünk hinni a fülünknek, megrohantuk az első gépet és csuda tudja hányszor megnéztük az eredményeket, majd elkezdtük elhinni, hogy nyertünk. Nagyon-nagyon örültünk. Az első dolog az volt, hogy felhívtam az anyukámat. Aztán felhívtam Robot, aki szintén örült, majd elmondtuk mindenkinek, aki még bent volt a suliban. Azért azt hiszem megvártuk a hivatalos értesítést, mielőtt értesítettünk titeket.  

4 megjegyzés:

  1. én éppen egy házibuliban voltam.
    Mikor megnéztem az e-mailt, már nem voltam szomjas, így beletelt egy kis időbe, mire elhittem, hogy sikerült...:) Mindenki gratulált! :) Nagyon boldog voltam! :)

    VálaszTörlés
  2. Én éppen hullafáradtan értem haza az este 8-ig tartó gyakorlat után. Első olvasásra nem is fogtam fel, miről szól az e-mail... Még kétszer elolvastam, mire elhittem, hogy sikerült... :) Ezután rohantam és elmondtam anyukámnak. Nagyon boldog voltam =)

    VálaszTörlés
  3. Hát én először az egyik email címemre azt kaptam, hogy sajnos nem jutottam be. Megnéztem a másik email fiókomat is, és ott meg azt olvastam,hogy bekerültem :D. Kicsit izgultam, hogy most mi van, de a végén minden elrendeződött :).. és persze NAGYON örültem és ezt meg is osztottam anyukámmal.

    VálaszTörlés
  4. Én a suliban tudtam meg az osztálytársaimtól, akiknek sajnos nem sikerült, hogy Krisztivel ketten mehetünk a gyógypedesek közül. Előtte mindi néztem, hogy kaptam e levelet, de még nem jutott el hozzám. Nem akartam hinni a többieknek, ezért felhívtam anyumat, hogy lépjen be az email fiókomba és nézze meg, hogy mi áll a levélben. Anyum elolvasta és gratulált, hogy sikerült. :D Először azt sem tudtam most örüljek vagy ijedezzek. Azt hiszem egyszerre sikerült mindkettő. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.